dilluns, 7 de juliol del 2008

inmersió Pilar Juliol 08

llarg i bon cap de setmana el passat..
fotos, vins, fotos, bombolles, fotos, musiques, fotos i aixís succesivament.. primer reportatge fotogràfic submarí, no guanyaré cap premi po no vegis com quin fanatísme :)
després de les falles d'Isil tocaven les havaneres de Calella de Palafrugell..
enlloc d'una nocturna que queda pendent, un gran sopar amb concert de jazz encara més gran per començar el divendres..
dues inmersions, a Medes i a les coves de la Viuda de l'Escala.. el muntatge de les havaneres del meu avi i un ron cremat a la platja pel disabte..
al diumenge per tancar una inmersió a Medes i un bon sopar..
ara ha passar la narcosi..
merces Mª Pilar, a veure si ho llegeixes ;)
a comentar clickar

3 comentaris:

Anònim ha dit...

joder!!! quin ritme de vida que portes!!!! no pares, jajajaj. Al menys mirant el blog veiem els llocs que vas, jejeje. Les fotos son precioses, a veure si aviat veurem un reportatge teu al National Geographic!!!. La platja, les haveneres, el cremat, uauau, ja m'hi trobo, m'encanta!!!.
Segueix amb el blog que m'hi passo una bona estona mirant-lo.
Un petó.

uri ha dit...

que cabró!
jo vull ser com tu quan sigui gran... això del submarinisme no em cridava gaire, però m'està començant a entrar el cuquet! llàstima que sigui una persona de terra ferma o mariner d'aigua dolça i el mar no em motivi gaire...
temps al temps, el dia que sigui bomber ja m'ho plantejaré mes en serio!

niaixoniallo ha dit...

molt guapes les fotos! però jo em sembla que aixó del submarinisme ho deixaré per a la propera vida ;)