dijous, 31 de desembre del 2009

emigro, gener 2010

aprofitant la meva prejubilació he decidit com molts, sinó tots sabeu que m'emigro ;)
aquest cop a les antípodes i per uns mesets..
aquest cop amb la Bridge i algun que altre de vosaltres :)

els plans són donar-li la volta a l'illa continent d'Australia amb visites als Alps del Sud de Nova Zelanda i algunes de les illes que formen Indonèsia..
aquí us deixo un poema que vaig arrencar de les terres d'abyayala i un mapa que s'ha d'acabar de polir..
sigui bonic

El viaje:
si viajar es conocer,
es viajarse al conocerse..
si conocer es ver,
es conocerse al verse..
si ver es mover,
es verse al moverse..
si mover es caminar,
es moverse al caminarse..
difícil es aceptar el regalo
que la vida nos ha brindado..
dos caminos se cruzan,
dos personas se encuentran..
si el tiempo vale verga,
es solo aceptar lo que venga..
de todo lo andado,
sólo tu y yo,
sabemos lo que nos ha dado..


Mostra Australia en un mapa més gran

7 comentaris:

Anònim ha dit...

BONIC POEMA,PERE ARENAS

Mercè ha dit...

Holaaaa, menys mal que has escrit, des de que vas marxar cada dia mirant a veure si habia alguna cosa escrita i sempre em trovaba "em prejubilo", jajaja. Que no recordes que jo viatjo amb tu????. No hi ha fotos però aquest poema és preciós.
A veure,que ens delaitarás amb poemes a part de fotos?, perfecte, m'encanta,
Bé, prou, segueix el teu camí i disfruta de la sort que tens de poder fer el que realment t'agrada.
Petons a tu i a la Bridge.

Unknown ha dit...

benvingut altre cop al teu blog, com diula Mercè t'has fet esperar, parò ja ho diuen que allò que és bo es fa esperar, així que endavant amb l'aventura australiana

grandes viajes ha dit...

Bello poema, tiene palabras muy sabias...

elena ha dit...

Mooolt bonica la foto!! La poesia, me l'apunto directament...;) no és la volta al món, però començar per una volta a un continent, no té queixa!! Per cert...Fotossss!! penja fotos!

uri ha dit...

uo!
bé, el poema el deixo pels que entenen els poemes, jo encara n'he d'aprendre...
mira't els de la voltaelmon.com que tenen cosetes...
apa, ens veiem aviat, després d'unes esquiades mes i de carnavals però!!!!

Lali ha dit...

Un brindis per la vostra rel·lació. Xin-xin!
Una abraçada,
Lali